SAP ERP
Wdrażanie, utrzymywanie i rozwój aplikacji SAP.
Dział SAP gwarantuje naszym Klientom stabilne środowiska produkcyjne i możliwość długofalowego planowania rozwoju systemów. Od 1998 roku zajmuje się wdrażaniem systemu SAP w kolejnych spółkach Grupy PCC. Realizuje rollouty systemu SAP. Dostosowuje standardy korporacyjne do lokalnych wymagań oraz polskiego prawodawstwa.
W portfolio wspieranych rozwiązań SAP wchodzą min. systemy ERP, CRM, HR, BI (BW oraz BO).
Rozwój
Rozwój SAP ERP, stron www, aplikacji w technologii .NET, aplikacji Lotus Domino.
Dział Rozwoju PCC IT to zespół wysokiej klasy specjalistów IT odpowiedzialnych za rozwój istniejących oraz wytwarzanie nowych aplikacji i systemów informatycznych wspierających procesy biznesowe w Grupie Kapitałowej PCC Rokita.
Wysokie kwalifikacje programistów i konsultantów Działu Rozwoju pozwalają na wytwarzanie narzędzi informatycznych, które wspierają w codziennej pracy logistyków, handlowców, pracowników służb finansowych, laborantów, pracowników ochrony, marketingu i pracowników innych obszarów biznesowych.
Systemy komputerowe
Administracja systemami informatycznymi, infrastruktura sieciowa i serwerowa, utrzymywanie baz i hurtowni danych oraz Data Center.
Dział Systemów Komputerowych zapewnia wysoką dostępność i wydajność systemów IT oraz bezpieczeństwo danych i systemów. Długoletnie doświadczenie oraz fachowa wiedza pozwala na pełne zarządzanie infrastrukturą informatyczną w oparciu o rozwiązania światowych liderów takich jak Cisco, Dell, VMware, EMC. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych technologii zapewnia najwyższą jakość usług.
Telekomunikacja
Systemy okablowania strukturalnego, sieci i systemy zabezpieczenia technicznego
Dział Telekomunikacji PCC IT świadczy szeroki zakres usług z branży telekomunikacyjnej obejmujący m.in. sieci światłowodowe, okablowanie strukturalne. Usługi z zakresu zabezpieczenia technicznego to miedzy innymi: telewizja przemysłowa (CCTV), kontrola dostępu (KD), systemy alarmowe (SSWiN), systemy sygnalizacji pożaru (SSP).
PCC IT jest podmiotem uprawnionym do świadczenia usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego. Posiada koncesję MSWiA, a pracownicy są wpisani na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.
HelpDesk
Pierwsza linia pomocy dla użytkowników.
Dział HelpDesk dostarcza profesjonalne wsparcie dla świadczonych usług. Oferuje pomoc w sprawach związanych z oprogramowaniem, sprzętem komputerowym i telefonami komórkowymi.
Stosowanie metodyki ITIL pozwala na obsługę zgodnie z najlepszymi praktykami. System zdalnego wsparcia, dedykowany numer dostępowy i system obsługi incydentów umożliwiają sprawną obsługę zgłoszeń.
Dane Podstawowe
Zarządzanie danymi podstawowymi (Master Data).
Misją Działu Danych Podstawowych jest zarządzanie obszarem danych podstawowych rozumianych jako indeksy towarowe, dostawcy, klienci oraz powiązane słowniki w systemie ERP. Celem jest zapewnienie jakości, spójności oraz aktualności danych. Obsługa użytkowników odbywa się w oparciu o narzędzie klasy IBM BPM.